سوال خود را در اینجا پیدا کنید

شرکت بانی چاو ایرانیان نماینده انحصاری توزیع و فروش محصولات گروه سولیکو در ایران می‌باشد، مشتریان این شرکت که با آنها قرارداد فروش و سفارشگیری

سوالات متداول

شرکت بانی چاو ایرانیان نماینده انحصاری توزیع و فروش محصولات گروه سولیکو در ایران می‌باشد

چطور می توانم کد خریدار ایجاد کنم و از محصولات کاله خرید داشته باشم؟

کلیه مشتریان می توانند با ارائه درخواست از طریق تماس با ما در پورتال بانی چاو (https://www.bonnychow.ir/contact-us)درخواستشان را ثبت نمایند و همکاران ما تا 24 ساعت کاری این مورد را بررسی می کنند (جهت اطلاعات بیشتر با شما تماس گرفته می شود )

چگونه میتوان در پورتال بانی چاو ثبت نام کرد؟

کلیه مشتریان بانی چاو می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه در قسمت ورود به پنل کاربری در سایتت بانی‌چاو ایرانیان دراین پورتال ثبت نام نمایند. مسئولیت حراست از نام کاربری، رمز عبور و دیگر فعالیتهای داخل پورتال مستقیما به عهده مشتری (شخصیت حقیقی یا حقوقی) خواهد بود. 

نحوه تسویه فاکتور های کاله چگونه است؟

شما میتوانید سفارش خود را به هنگام تحویل کالا ، با کلیه کارت های بانکی از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت نمایید . برای کاربران پورتال، علاوه بر امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت صورتحساب های باز (open items) از کلیه روش های قبلی رایج شرکت نیز امکان پذیر خواهد بود. تسویه صورتحساب ها و تمدید اعتبار خرید کاربران، حداکثر 72 ساعت پس از اعلام وصول توسط امور مالی شرکت بانی چاو ایرانیان در پورتال نمایش داده خواهد شد، لذا توصیه می شود کاربران عزیز مدتی پیش از اتمام اعتبار باقیمانده، نسبت به تسویه موارد باز اقدام نمایند.

مالیات در فاکتورها چطور محاسبه میشود؟

از تاریخ اجرایی شدن قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده در سال 1403، اظهارنامه ارزش افزوده به‌صورت مجموع مالیات و عوارض با نرخ 10 درصد برای عموم کالاها محاسبه می‌شود.

پیامک فاکتور مربوط به کدام خرید من است؟

پیامک فاکتور یک روز بعد از تحویل سفارش برای شما بصورت تجمیعی تمامی لاین های فروش و نیز فاکتورهای مرجوعی، ارسال میشود و میتوانید وارد لینک پیامک شده و جزئیات آن را مشاهده نمایید .

چگونه میتوانم شکایت خود را با بانی چاو مطرح کنم؟

میتوانید با شماره ارتباط با مشتریان 021/61938 از شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 16 و پنجشنبه 8:30 تا12، جهت ثبت شکایت تماس گرفته و پس از ثبت درخواست ، شناسه پیگیری و لینک بررسی وضعیت با سرشماره 20000169 به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

مدت زمان رسیدگی به شکایات چند روز است؟

بسته به موضوع شکایت و پیچیدگی آن، رسیدگی به شکایات 3 الی 7 روز کاری زمان خواهد برد. همچنین نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود .

شرایط مرجوعی به چه صورت میباشد ؟

شرایط مرجوعی بسته به لاین خرید ، حجم و ریال خرید و گرید مشتریان متغییر می باشد.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

شرکت بانی چاو ایرانیان نماینده انحصاری توزیع و فروش محصولات گروه سولیکو در ایران می‌باشد